Oma vene on hieman tylppä keula katso kuva 1, design kompromissi tarkoitus maksimoida sisätiloissa tilaa, joten se ei käyttäydy melko hyvin avomerellä – riittävän korkea aalto taipumus törmätä keula ja tuottavat sitä pysähdyksiin . Yhdessä vaiheessa aikana passage, erityisen suuri aalto iskeytyi keula ja ottaa veneen lähes pysähdyksiin. Kaikki ohjaamon lensi – jokaisen kaapin oven ja jokainen laatikko lensi auki ja vapautetaan sen sisällön. Jokainen esine ole sidottu alas lensi eteenpäin kautta matkustamoon. Noin viiden sekunnin kaikki lastattava vaihde oli tullut sekava kasa hyttikannen, yhdessä useiden muovia järjestäjien, joka yksinkertaisesti hajosi koska he julkaisivat sisältöä.

Loppuun pitkästä passage, minä vaivattomasti vaipui syvään uneen. Kohti aamulla kuulin hauskoja ääniä, mutta olin liian väsynyt käsitellä niitä tehokkaasti. Esimerkiksi astia putosi galley laskuri. Kuulin sen pudota, mutta en itseltäni, miten lautasen voisi pudota tasolle laskuri. Ehkä unta muutenkaan – Olin yhdistetty tajunnan jossa unen sisältöä vapaasti sekoittaa herääminen laatuaan.

Vaikka olin melko varma, että lautasen oli laskenut varmasti, kaaduin takaisin nukkumaan. Haluan laske tätä toisen virheen, mutta olen tullut tietoiseksi tilanteesta oli jo muuttanut aiemmin hyvitykseen nopeaa toimintaa. Seuraava asia Tiesin, hytin pöytä kaatui päälleni ja bowled minut hereillä. Tiesin, että se ei ollut mahdollista, että matkustamon taulukon kaatumiseen istuen ankkurissa, ja minä vaivattomasti tajusin vene ei kelluva enää. I hyppäsi ylös, alkoi moottori, ja yritti häipyä koko hiekkaa paeta.

Olin paniikissa ja varmasti ei usko tätä toimintaa kautta – kaikki Tiesin, että olen ehkä karille aikaan nousuvesi ja minä todella voisi olla pysyvästi loukkuun jos en ottanut toimivalta mitään mahdollisuutta paeta. Mutta sen sijaan liikkuvat veneen pois rannalta, minun moottorin käynnistämistä vain tiedoksi pilata raakaveden siipipyörä, kerronnan kertoi tarkemmin täällä. Virhe numero kolme. Joten katselin vuorovesi laskeutuvat poikki kölin, ja merkitty aika – se oli 06:15 paikallista aikaa. Sitten aloitin tietokonelaite, juoksi JTides ja sai vuoroveden korkeus Yakutat lähimmän vuorovesi raportoinnin asemalta, 21 heinäkuu 2009, 06:15.

Se oli 1. 3 jalkaa, totuudenmukaisesti hyvin laskuveden, ja onnekas minulle. Sitten laskin hetkestä kun minun vene olisi kellua pois rannalta. Tarvitsin löytää parempi aikaa vuorovesi korkeus 1. 3 jalkaa, sekä neljä jalkaa minun vene kiinnittää neljä jalkaa, tai 2. 7. jalkaa.

sain ennustettu aika 10:15. En haluavat kuulostaa itsestään palvelevat, mutta tiesitkö, kuinka monta vuorovesi ohjelmia keksiä minuutista toiseen vuoroveden ennusteita? No, rehellisesti, en tiedä mitään paitsi omasta. Siinä vaiheessa huomasin jotain todella noloa. Se mitään järkeä, että CQR oli säilyttää niin huonosti, ellei se oli saanut solmussa sinällään ajoittain esiintyy tai se ei ollut kovin kaukana veneestä. Mutta olin julkaissut kaikki ankkuriketjun edellisenä yönä – tai olisin? En sitten havaittiin, että ankkuri ketju oli saanut kaikki takertuisi sen kaappi kuluessa edellisen päivän karkea ylitys, ja vain pieni osa siitä oli rehellisesti tulla ulos kaapista vanhan yön. En ollut ollut riittävän tarkkaavainen ja olettaa, että koko 300 jalkaa oli vedessä.

virhe numero neljä. Tuolloin ennustama JTides, vene nostetaan pois hiekkaa ja aloin kiekon pikku Danforth ankkuri. Vene obligingly siirtynyt kohti kevyt tuuli syvään veteen ja olin pystyy käynnistä moottori ja siirrä veneen omalla voimallaan. Olen karttunut minun ankkurit, muutti ulos keskellä lahtea, ja aloitti lähtö valmistelut kulku Yakutat. Mutta noin viisi minuuttia myöhemmin moottorin kuuma lämpötila hälytys laukesi, ja kohtasin vaihtoehtoista kriisi. Heitin massiivinen ankkuri mereen tällä kertaa se järjestetään ja pysäytti moottorin.

I lopulta tajunnut, että kun aloin moottorin aamulla, vene oli jo istuu hiekalla, joten moottorin raakaveden jäähdytyspumppu voinut tehdä mitään vettä, ja että pilalla pumpun juoksupyörä juoksupyörä pumppuja ei voida sallia kuivua. Pumppu korjaus on erillinen, teknisempi tarina kerrottu tarkemmin täällä.