Monet nykyaikaiset jahdit on hieman iso, todella hyvä elektroninen alla kansien, joka yhdistää kaksi olennaista sovellukset – se tuottaa talon pistorasiaan virta “invertteri” ja se maksaa veneen akkuja. On pari etuja yhdistämällä nämä toiminnot – yksi on se, että sinulla on vain ostaa ja asentaa yksi ruutu, myös se kustannustehokkaita ilmoittautua erillisinä sovelluksina yhteen koteloon. Toinen mahdollinen on, että yksi tarvitsee vain yhdet valtava akun kaapelit, tarvitaan urheilu suurten virtojen paristot, kun ne on ladattu, ja niitä, kun ne purkautuu. Yläosaa kohti minun kulku Kodiakinsaari, vuorovesi kääntyi ja alkoi vastustaa 25 solmun tuulessa.

merien nousi Suhteen ennusteen korkeutta seitsemän jalkaa, mutta hyvin lyhyt ja jyrkkä, joitakin aallot rikkovat. Meri alkoi hienontaa minun veneen sivulta, erityisen haavoittuva polku. Korostan tämä ei ollut erityisen kriittinen tai epänormaalin tilan Alaska kesäisin. Mutta luonto oli yllätys minulle – yksi aalto murtui opposition t puolella minun veneen täydellinen ajoitus – tällä tarkka hetkellä aalto rikki, se törmäsi oikeanpuoleisen moottorin huone aukko, avoin polku ulkopuolinen sisällä vene. Myöhemmin sain selville tämä aiheutti lähde suolavettä konehuoneessa, joka kasteli kaikki Box.

sisällä sekunnin tai kaksi, kaikki Box tuli mitään Box – kaikki minun laitteet, jotka olivat riippuvaisia ​​talon valtaa yllättäen lakkasi ominaisuus, ja erottuva haju sähköisen tulipalon leijui konehuoneesta. Mutta kuinka vinssiä mennä käsistä? On kaksi painikkeiden vieressä vinssi – yksi nostaa ankkuri, yksi laskee sitä. Mikä voi olla helpompaa? No, kuten useimmat asiat elämässä, tarkasti näyttää joitakin nerokas vaurioitumistapojen. Jotta vintturimoottori puolestaan ​​operaattori painaa nappia, mutta nappi kysyy iso vertaa pikalainat rele tarkoitus käsitellä suuret virrat vaatimat kuusi hevosvoimaa sähkökäyttöisiä moottori. At 746 wattia per hevosvoimaa, kuusi hevosvoimaa on 4476 wattia, joka 12 voltin vaatii läsnä 373 ampeeria.

Se on paljon virtaa. Kannen alla tietty moottorin ohjain käsittelee näiden virtojen mukaisesti kahvan painikkeet. Vinssin controller on alhainen teknologian, jopa alkeellinen, laite, joka kytkee moottorin päälle ja pois tekemällä ja rikkomalla sähköisen tien joukossa akut ja moottori. Joka huolehtii tarpeellisesta nykyinen, ohjain on iso kosketuspinnat. Joten mikä voisi saada väärin? No, joka kerta, kun ohjaus toimii, iso kontaktit murskata yhdistettynä nopeasti, mutta on aina kipinä kuten kosketus on tehty tai rikki uskoa Frankenstein elokuva kipinöitä lenteli.

Jokainen kipinä höyrystää yksi kosketuspintaa, kunnes lattia on syöpynyt ja karkea. Ajan vuosina tämä kosketuspinta päätyy etsivät aivan kuten kuun pinnalla – ja koska analogista läsnä on nyt virtaa poikki karkea kerros, mahdollisuus on olemassa, että kontaktit täysin hitsata yhteen vaihtoehtoisen ja kieltäytyvät reagoida painikkeita. Erittäin, erittäin huono. Okei, takaisin totuus. Olen aina halunnut käydä saariryhmä sijoitettu pois sisäänkäynnin Cook Inlet – Naked Island ryhmä. Tämä kausi Päätin käydä ja valitsi oikea paikka ankkuri.

Mutta kuten jokainen tällainen tutkimusmatkoja jossa voisin jättää venettä vartioimatta tuntikausia, minun täytyy olla erityisen varovainen ankkurointia. Minun ensimmäinen yrittää tuuli oli vilkasta, ankkuri ei ole asetettu oikein, joten päätin nostaa ankkurin ja katsomaan uudelleen. Painoin vinssi n “ylös” -painike, ja vinssin alkoi nostaa ankkuri. Mutta sain selville näppäin ei enää ohjaa vinssi – koskettimet oli sulatettu yhdistelmänä edellä määritelty, ja vinssi oli täysin yhdistetty paristoja. Seisoin sokissa, sillä vinssin alkoi nostaa ankkuri Rode ja ankkuri, Brookingin puuttua ihmisen kuumeisesti työntämällä lukittumisen painiketta. Nyt käsistä, vinssin vetää veneen eteenpäin koko vesi, ja minä käsite siitä, mitä ehkä tapahtui jos olisin takertua ankkurin ratsasti.

olin kaukana sivistyksestä ja lähes yhtä kaukana katkaisija jotka saattanut pysäyttää vinssin. En yksinkertaisesti tajunnut, mitä oli syntyi, ja sai selville en ollut koskaan pitää tämän vian. Mutta myöhemmin, kun tarkastaa säätimen lowtech sisäinen, näin, että tämä epäonnistuminen oli väistämätön – kuten edellä, kukin toimintahäiriöitä tuottaa hieman Sähkökaari kuvitella pieni salamoita. Kaaret kaivaa vähän kuoppia kosketuspintaa. Pikku kuoppia kasvavat suuremmiksi, vuosien kaaret tullut suurempia ja vilkas, kunnes lopulta kosketuspinnat sulavat yhdessä ja ohjain epäonnistuu.

Kun olin tutkimuksen, tajusin jotain. Ensinnäkin, minun vene on lukuisia kone tyyli valaisimia, pieni pyöreä huonekalut pieni hehkulamppu verrattavissa voisi todeta joka liikennelentokonekantojen katso kuva 5. Toiseksi seurauksena kaupallisen lentokoneet on tuottaa oman voimansa ja siksi on samankaltainen prioriteetit veneilijän tekee, minä teoriassa voisin löytää plug in LED korvaavan normaaliin Hehkulamput. Ja että osoittautui oikein – on olemassa sellainen LED massa luomiseen. Se sopii minun kalusteet, se on erittäin tehokas, ja se ei ole erityisen kallista, koska se edustaa uusinta teknologiaa. Tässä on kaavio, joka vertaa vanha ja uusi valoja: Sain oletus tähän tehtävään ennemmin tai myöhemmin Alaskassa kun sain selville, kuinka paljon valtaa valoja tarvitaan.