Tämän sanottuani omalta uutta etenemistä halpa GPS: drones edustaa yksityiskohtainen toiseksi kaikkien aikojen peli muuttuvassa teknologisessa arvontoihin. Vaikka drones näyttävät perin silmäyksellä olevan suoraviivainen ohjelmisto suoraviivaista fysiikka – helposti ilmaa painetaan alas, veneet työnnetään ylös – todellisuudessa ne muodostavat risteyksessä monipuolinen läpimurtoja digitaalisessa miniatyrisointi, robotiikka, hyödynnetään tietotekniikan, satelliittinavigointi, ja kuvantaminen. Ja aivan kuten ei-julkinen työpöydälle, on epätodennäköistä, että joku voisi pystyä ennakoimaan pitkän aikavälin vaikutuksia, kun he ovat kehittyneet yksityisten tietokoneet ovat tehneet. Tässä osassa minä kuvaamaan nykyajan hankinta mine – DJI Phantom Vision 2+ versio 3 Disclaimer: Minulla ei ole mitään yhteyttä minkäänlaista kanssa DJI, olen vain iloinen ostaja.

Tämä laitteen kaukosäätimen hallitsemaan jäljempänä RC sallii pilotti johtaa veneen kolmiulotteisesti, mutta huomattavan, koska veneen riippuvuus GPS-navigointijärjestelmä, jos ohjaaja vapauttaa valvontaa, veneen liittyy pysähtyy ilmassa ja leijuu, odottaa ylimääräinen ohjeet. Kauko kahva lisää ensimmäisen persoonan näkymä jäljempänä FPV kanssa käyttäjä tarjotaan WiFi varustettu iPhone / Android-laite näyttönä. Tämä tarkoittaa sitä, jos alus on liian kaukana nähdä vilpittömästi, voidaan käyttää FPV sijoittaa ja kiertää veneet muun muassa valokuvausta. Veneellä on valmis kamera, joka voi ottaa korkea päätöksen 1920×1080 video- ja 14MB 4384×3288 stillkuvia, molemmat alle pilotin kahvaa. Yhtiö väittää Aluksen akku voi toimittaa 25 minuuttia työajan, mutta kokemukseni, neljännestunnin on käytännöllisempi normaalikäytössä.

Jos jostain syystä veneen menettää radioyhteyden RC, tai jos akun lopullinen potentiaali laskee alle 20% varaustilaan, veneen automaattisesti ja itsenäisesti lentää takaisin sen lähtökohta ja maa ominaisuus nimeltä “Return Home “tai RTH. Viitaten toimintoa ja varoituksena, jos ohjaaja liikuttaa veneen liian kaukana liian nopeasti, tai jos hän ei noudata kaikkia tarvittavia preflight prosesseja Kirjeessään RTH toiminto voi epäonnistua siellä on enemmän vuoropuhelua tästä asiasta alla. YouTubeen olla mikä tahansa määrä videoita DJI tiedustelulennokeille seuraavista ohjaajan sairas hävennyt komentoja, sitten joko eivät pysty tulemaan kotiin ja / tai kaatuu, kun akku ei virtaa järjestelmää enempää. Sama vaikutus on mahdollista toteuttaa quadcopter, mutta minimoida mahdollisuus, jotkut hallita kurssien rajoittavat pystysuunnassa laskunopeus viime DJI quadcopters kokeilla tätä. Valitettavasti tämä viittaa veneen voi laskeutua nopeasti, ja tämä voi tuottaa vaihtoehtoisen ongelma – loppumassa vallan aikana pitkä laskeutuminen. On laskut quadcopters laskeva hitaasti korkeuksissa, sitten, ennen kuin se ehtii pintaan, menee kävelee akun varaus ja kaatuu.

Yksi korjaamiseksi on pysyä FAA ehdotettu korkeus rajaa 400 jalkaa 120 metriä U. S.. Toinen mahdollisuus on kiertää menemästä liian lähelle akun tehon rajat. Olen hyvin pitkään pilotti, työkalu mitoitettu, ja lukuun ottamatta omistaa useita täysikokoinen lentokoneita läpi vuoden, olen tapahtuma Purjelentokoneita, laskuvarjot, powered ultralights, ja radio-ohjattavat mallit.

Olen myös suunnitellut osa NASA Avaruussukkula. Mutta mikään tämä kokemus saa minut ajattelemaan voin heti lentää uuden veneen ilman hidas ja varovainen perehdyttäminen toimintaa. Itse vastauksena seikkailu oletan minun täytyy oppia jokaisen uuden veneen kuin newbie. Joten oppia lentämään quadcopters, päätin suuri, tasainen alue, jolla ei ole lähellä puita tai esteitä, ja minä vain lensi tuuleton päivinä. Joten kävin paikannus Kuva 4 ja lensi muutaman minuutin.

Pian valtion puistonvartijan antoi vaikutelman ja kohteliaasti kertoi en voinut lentää. Se oli sääli, seurauksena elintärkeiden kentän voisi olla täydellinen purjehtii – esteitä, kaunis näköala ilmakehään, ei käytetä kovin paljon yleisön. Mutta katsotaan taaksepäin näen perustelut päätös jättää quadcopters – siinä tapauksessa, että ne akkreditoitu, niin operaattorit vanhempi kaasukäyttöinen radio-ohjattavat mallit olisivat melko esittävät, että ne on saatava lupa myös. Ihmiset vierailevat puiston ehkä halua tulla buzzed meluisa aparaatti, jotka saattavat olla tunkeutuvat yksityisyyttä kaikki näkevät kameroita.